Friday 6 October 2017

Filled Under:

Ini Dia Kehidupan Nur Amalina Pelajar Cemerlang Yang Mengemparkan Malaysia Suatu Ketika Dahulu



Nama Nur Amalina Che Bakri pernah menjadi hangat pada satu ketika dahulu kerana dia pernah di nobatkan sebagai pelajar terbaik SPM kerana mendapat keputusan sehingga 17A. Selepas itu, banyak media telah menerumah dia untuk mengetahui tips dan cara untuk berjaya dengan cemerlang.Nur Amalina Che Bakri juga di jemput di sekolah-sekolah untuk memberikan motivasi ceramah.Beliau juga waktu itu dikatakan adalah seorang pelajar yang memiliki masa depan yang sangat cerah.
Selepas itu, beliau telah melanjutkan pengajian ke Universiti Edinburgh Scotland, United Kingdom. Selepas tamat dalam bidang perubatan, beliau telah di serap di Cambridge University Hospital selama 2 tahun.Semasa melanjutkan pengajian ke luar negara, ada beberapa kontroversi timbul sehinggakan mama perlu tampil untuk memberikan penjelasan kepada pihak media.
Namun demikian, setelah melepasi banyak permusuhan, Nur Amalina berjaya menyempurnakan pengajiannya dengan cemerlang sehingga ditemui oleh Astro.Ini antara koleksi gambar yang di kongsikan oleh beliau sendiri sepanjang tugas sebagai seorang pegawai perubatan.Amalina bercita-cita untuk menjadi ahli pakar yang cemerlang untuk memberi bakti kepada orang ramai.Beliau juga berkongsi beberapa gambar terkini aktiviti beliau bersama rakan seperjuangan.
Sumber: Kisah Dunia / Kisah Viral





0 comments:

Post a Comment

babab.net