Sunday 26 November 2017

Filled Under:

Uqasha Senrose Mengaku Dialah Punca Fattah Amin Dan Fazura Berkahwin


Pelakon Uqasha Senrose nampaknya merupakan orang yang bertanggungjawab merapatkan hubungan antara Fazura dan Fattah Amin sehingga mereka mula bercinta dan terlibat.

Kes itu diturunkan oleh Uqasha Senrose yang menceritakan kisah drama siri Hero A Cinderella.

Ternyata Uqasha Senrose gembira dapat bekerjasama dengan Fattah Amin dan Nur Fazura untuk berjaya menghasilkan benih cinta antara pelakon popular.

Uqasha Senrose atau nama penuhnya, Nik Zaris Uqasha Senrose, pada mulanya drama Hero A Cinderella (HSC), Fattah Amin dan Nur Fazura agak mementingkan diri sendiri dan ramai yang melakukannya sendiri.

Melihat ini, Uqasha Senrose cuba menaikkannya dan kedua-duanya mula bertemu antara satu sama lain.

Walau bagaimanapun, Uqasha tidak fikir bahawa Fattah Amin dan Fazura akhirnya jatuh cinta dan jatuh cinta dengan serius.

Baca pameran Uqasha Senrose mengenai topik ini:

"Pada permulaan drama itu, mereka adalah sedikit ego, jadi saya cuba bersaing dengan Alhamdulillah, kerana saya melihat mereka semakin dekat dan menjadi lebih akrab dengan penggambaran Pulau Perhentian, Terengganu.

"Pada masa itu, saya dapat merasakan benih cinta di antara mereka, dan saya sangat gembira kerana akhirnya saya berjaya menutup hubungan mereka."

Semalam, Fazura dan Fattah Amin yang baru tiba dari Mekah untuk pendengaran kecemasan dan mengesahkan bahawa mereka terikat dengan pertunangan pada 13 November di kediaman keluarga Petaling Jaya, Selangor Fazura.

Walau bagaimanapun, kedua-duanya menegaskan bahawa mereka belum berkahwin.

Mendengar berita itu, Uqasha Senrose sangat gembira kerana mereka berdua mengambil konsensus untuk hidup bersama.

Bagi Uqasha Senrose, dengan matanya, Fattah Amin dan Fazura adalah pasangan yang sangat romantis dan romantis.


Malah, Uqasha Senrose berkata bahawa dia menganggap Fazura sebagai abangnya sendiri.

Berikut adalah ulasan Uqasha:

"Fazura dan saya adalah seperti saudara perempuan dan saya gembira melihat mereka gembira, mereka sama-sama begitu romantis apabila mereka bersama.

"Alhamdulillah, Fazura yang, saya fikir, seperti adik saya sendiri bertemu seorang lelaki yang boleh mengurusnya, saya berharap Fattah akan mencintainya dan mencintainya sehingga akhir hidup"

Ini adalah kata-kata dan pameran Uqasha Senrose mengenai berita penglibatan antara pelakon utama drama Hero Cinderella Fattah Amin dan Fazura.





0 comments:

Post a Comment

babab.net