Sunday 26 November 2017

Filled Under:

Suami Bertambah 'GATAL' Punca Rumahtangga Bertambah Bahagia


Perkataan "miang" sering dimaksudkan untuk mereka yang suka dimanjakan atau, dengan kata lain, mood. Tetapi ada juga yang mengatakan bahawa ada juga alasan yang baik untuk fana ini.

Sekiranya anda ingin tahu, mempunyai suami yang sedikit pasangan, boleh membuat hubungan pasangan dengan lebih dekat dan bahagia. Mungkin yang kedengarannya sangat lucu, tetapi ada kebenarannya

Suami suami saya adalah satu lelucon, suka menghela nafas, memberikan ciuman yang hanya terbang kepada isteri tercinta akan menjadikan hubungan suami isteri lebih menarik dan tidak hambar. Bukan manusia yang sengaja menemui kemalangan.

Suami lucu tidak mudah untuk kebosanan

Jika kehidupan yang serius hanya berlangsung 24 jam, ia juga boleh menyebabkan kemurungan? Dalam kehidupan sehari-hari memerlukan ketawa dan lelucon. Seorang lelaki yang romantik dan mumia adalah seorang yang lucu dan menyeronokkan. Bayangkan jika suami anda seorang lelaki yang sengit dan serius, hidup anda pasti tenang dan gelap.

Nasihat wanita itu dengan cara

Wanita itu secara semula jadi sinonim dengan sikapnya yang comel, jika suaminya adalah 'berkabung' dan pandai hati, apa jenis wanita yang dia boleh bercita-cita untuk itu?

Sekiranya isteri anda di muka, cubalah memeluknya, letakkan pipinya dan berbisik kepadanya 'maaf sayang, saya sayang kamu pasti akan membakar senyuman menghujatnya. Tuhan mencipta hormon yang dirembeskan oleh kelenjar hipofisis dalam darah dengan cepat, hormon oksitosin untuk orang yang tenang ketika memeluk.

Wanita ini mungkin suka tanah dan mencintai perhatian suaminya. Jika dia sombong, anda mesti memujuknya, jangan biarkan dia memujuk hatinya sendiri. Kemudian, dia akan mengandaikan bahawa anda tidak mempunyai cinta dan tidak memerlukannya dalam hidup anda.





0 comments:

Post a Comment

babab.net