Sunday 26 November 2017

Filled Under:

Panas Syatilla Melvin Mengamuk Sam Sibuk Dengan Filem Baru


Pelakon terkenal Syatilla Melvin kini sibuk menjaga anaknya bernama Syeriv.

Menjadi sibuk menjaga anak pertamanya, Syatilla memberikan kebebasan penuh kepada suaminya, kerja Shaheizy Sam.

Pada masa ini, terdapat banyak masalah cinta di tempat itu, dan Sytailla Melvin sedang mencari persoalan aktres yang terjebak dengan cinta tempat dengan pasangannya, jadi ada kontroversi apabila datang kepada mereka yang sudah berkahwin.

Syahilla mengingatkan suaminya, Shaheizy Sam harus ingat status suami dan ayahnya ketika bertindak dalam drama atau filem.

Bagaimanapun, Syatilla akan memberikan iman suaminya yang tidak terhingga dan, jika boleh, mengalihkan perhatian dan mengganggu kerjaya suaminya.

Komen ini Syatilla Melvin:

"Ia sial jika tidak banyak cemburu tetapi saya tidak mahu terlalu sensitif untuk mengganggu kerja Sam.

"Biasanya, dia tidak akan berkongsi perkara yang boleh membuat saya tidak bahagia, tetapi itu tidak bermakna dia menyembunyikan sesuatu dari saya.

"Dia seorang wanita yang suka berfikir, jadi dia tidak perlu bercakap tentang apa yang dia fikir dia tidak perlu. Kadang-kadang Sam akan berkongsi apa yang berlaku pada set dan sebagainya, tetapi sebaliknya.

"Sememangnya, saya memberi Sam kebebasan untuk bekerja, tetapi dia sendiri perlu mengingat status bapanya dan suaminya.

Syatilla Melvin berkata apabila ia turun dan berada di pawagam Persembahan terakhir Shaheizy Sam dan Ayda Jebat, perlahan Hatiku ini.

Filem ini meletakkan hati saya pada pendengaran itu dari 30 November dan akan menampilkan bintang besar seperti Sam Shaheiz, Ayda Jebat, Farid Kamil, Lia Natalia Normah Damanhuri, Azizah Mahzan, Sharifah Haslinda.

Filem Pinjamkan Hatiku akan diarahkan oleh pengarah hebat Osman Ali.

Bercakap mengenai perkembangan kerjayanya dalam bidang seni, Syatilla Melvin mengaku dia menyesal telah bertindak sebagai balasannya.

Tetapi pada masa itu, Syatilla mengakui telah mengorbankan kepentingannya dalam anak-anak mereka, Syeriv Samheizy, kini enam bulan.

Sudah jelas:

"Anak itu masih muda, tetapi saya tidak memikirkan orang yang tidak dikenali untuk menjaga dia, tunggu sehingga dia cukup tinggi, maka saya akan menerima tawaran yang sesuai"

Dia dan Sam telah berkahwin dengan suaminya pada 8 Februari tahun lalu dalam satu majlis yang diadakan di Kelab Golf Bukit Jawi, Pulau Pinang.





0 comments:

Post a Comment

babab.net